torsdag 8. juli 2010

Tusenfryd og TINE fotballskole

Jeg har vært to ganger på Tusenfryd i sommer. Den første gangen hadde jeg med kameraten min. Vi tok først Sverrehusken og så sto vi over en time for å komme inn i det nye spøkelseshuset. Jeg synes ikke det var noe skummelt.

Vi spiste pizza og is og tok Supersplash og Tømmerrenna. Det kjøpte vi bilder av. Den andre gangen vi var på Tusenfryd var vi heller ikke så lenge. Men Karoline og jeg tok Thundercoaster to ganger. Håper vi skal flere ganger til Tusenfryd for vi har årskort.

Rett etter at jeg sluttet på skolen gikk jeg en uke på TINE Fotballskole. Jeg syklet bort så derfor har jeg ingen bilder. Vi trente mest teknikk og spilte kamper bare fredagen. Da sto jeg i mål og reddet det meste så vi vant. Etterpå bar resten av laget meg på gullstol rundt på banen.

Jeg gleder meg til august for da skal vi delta på Norway Cup!

Ingen kommentarer: