torsdag 2. juli 2009

Campingtur til Larkollen

På søndag reiste vi til Larkollen for å campe! Dagen før testet vi det store teltet som er veldig gammelt, helt fra 1972. Vi satte det opp og det ble veldig fint. Karoline og jeg delte rom og spilte kort hver kveld.
Første kvelden dro vi på den nærmeste stranda hvor det var veldig fint. Det var kjempevarmt i vannet, 21 grader og langgrunt. Karoline og jeg vasset, og det var masse krabber og skjell i vannet.
På campingplassen drev vi med mye forskjellig. Vi spilte masse badmington, jeg drev med diabloen, og så spilte jeg fotball med noen andre gutter.
Mandag dro vi på stranda igjen. Det var varmt i vannet, og vi brukte madrassene fra Hellas. Jeg fant en sjøstjerne og fisket krabber.
På kvelden gikk vi rundt på campingen. Da vi var på en strand på den andre siden kjørte danskebåten forbi.
Tirsdag dro vi til Paradisbukta. Vi dro litt sent så det var blitt kjempelanggrunt. Det var overskyet, men jeg frøs ikke!
Rett ved teltet vårt lå minigolfbanen så vi spilte det flere ganger. Jeg vant en gang og Karoline en gang.

Onsdag dro vi til Paradisbukta igjen. Det var kjempevarmt, og Pappa og jeg spilte masse beachtennis i vannet. Jeg spilte masse is for det kom isselgere til stranda mange ganger om dagen.
Jeg elsker å danse halling, så derfor danset jeg halling i vannet også! Etter å ha vært på stranda dro vi tilbake til teltet, og så dro vi hjem. Vi måtte hjem for torsdag og fredag skal vi på Bislett og øve til åpningsseremonien på Bislett Games.
Vi hadde en fin campingtur til Larkollen! Teltet står og venter på oss, og i helga skal vi tilbake.