torsdag 23. juli 2009

Krabbekonkurranse

Nå har vi campet på Larkollen i mange uker! I denne uka er det Larkollenuka, og i dag har jeg vært med på krabbefiskekonkurranse og strandvolleyballturnering.

Jeg fisket først fra brygga, men etterhvert flyttet vi oss over til en molo litt lenger borte. 13 krabber fanget jeg og en av dem var 7,2 cm. Den ledet lenge til å bli den største krabba som ble fisket i konkurransen!Men helt på slutten ble den slått av en annen krabbe som målte 7,3 cm - 1 mm større!

I sandvolleyballturneringen kom ikke han jeg egentlig skulle spille med, så jeg fikk to gutter på laget som ikke hadde spilt før. Vi endte på 4. plass og det er jeg fornøyd med! Nå skal vi på bryggedans.

1 kommentar:

Kreative Karoline sa...

Krabben din var kjempestor, så det var veldig synd at krabben ble slått med 1 mm!
Fine bilder fra krabbekonkurransen:)