søndag 26. juli 2009

Vi vant!

I går var det fotballkamper mellom de Fastboende og Sommergjestene på Larkollen! Jeg har gledet meg lenge og jeg og en kamerat på campingen har trent masse til kampen.

Pappa ble lagleder og vi var 12 på laget og skulle spille syvmannsfotball. Larkollen spilte med laget sitt, men vi rundspilte dem! I første omgang tok jeg ekte hattrick og scoret 3 mål. I andre omgang scoret jeg et mål i sluttsekundene, og da kom jeg inn ut i omgangen. Vi vant 9-1!

Det var ungdomskamp og voksenkamp (Pappa spilte), og der tapte Sommergjestene. Derfor vant Larkollen vandrepokalen. Siden jeg var mestscorende i alle kampene måtte jeg holde pokalen litt. Det var gøy med fotballkampen!

2 kommentarer:

Kreative Karoline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kreative Karoline sa...

Det ligger en award å venter på deg i bloggen min ;)